Mondayyyy

idag slutade jag 11.10 igen, så jag åkte hem till min mormor och morfar. Där pluggadet jag matte, åt och sov. Jag älskar att vara hemma hos dem och jag tycker det är jätteviktigt att umgås med dem så mycket som möjligt, man vet aldrig när det är försent. Och snart ska jag iväg till min mormors kusin ( hon är som min gamla mormor ) och städa hennes lägenhet för att vara lite snäll. :)

Åh, mamma sa att vi fått ett ellos paket och det är min älskade tröja.
Hoppas den är lika mysig och söt som på bild. Tar kort på den sen, en jeans väst som jag nyligen köpt och glömt visa och ett par byxor från hm.


behöver er hjälp!
Jag skulle vilja veta vart det finns odd molly återförsäljare i Göteborg, Kungsbacka, Borås. De jag redan vet är Tara i Kungsbacka, Charlotte i Göteborg och Fait eller vad det heter i Borås. Någon som vet fler?

Love, e


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte någon av städerna du sa men det finns på face i varberg med:)

2009-02-02 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0