Plötsligt händer det...

Saker som kunde förändrat ens liv på studs. Saker som verkligen får en att tänka efter och ta vara på livet.

Som Ellen sa...Det har hänt mycket, inte bara för mig, för alla.
Vad är detta för dygn? Är det meningen att allt ska hända samtidigt.

Igår när jag och Pia var på väg och skulle köpa godis tog vi en snabbare väg genom "skogen". Grusvägar fulla med snö och halt var det. Vi möter en bil i en sväng och bilen tappar väggreppet. Vi glider rätt in i den andra bilen. En krock med andra ord. Inget allvarligt men absolut tillräckligt. Bilarna blev så klart skadade men som många säger så är det bara materiella ting men jag känner ändå skuld. Känns som att allt är mitt fel.

Man börjar tänka efter, varför åkte vi? Vi hade precis bestämt oss för att skita i det med ångrade oss igen. Man ska alltid lita på din första tanke!
Handlingar går ju tyvärr inte att göra ogjorda så det är bara att stå sitt kast nu även om det kostar en del.

Skönt att man har en så stöttande familj + Marcus som kom direkt till platsen. Även senare kom spöket.
Tacksam för allt stöd!

När chocken lagt sig och vi väl kommit hem så kände jag inte att jag ville sitta ensam hemma och tänka på detta hela kvällen så jag blev hämtad av Marcus och spöket som frågat om jag ville vara med dom. Vi hade en mysig kväll med Kinamat och film. Dom åt förresten kinamat utan mig, eller med mig fast jag inte åt. INTE okej. Jag hade redan ätit men jag smakade lite grann:)
Kvällen blev inte så sen, jag och Marcus åkte hem till mig och sov vid halv 1 ungefär :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken tid ska ni se bion? :)

2009-02-25 @ 09:57:59
URL: http://lns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0