Snart kommer dom...

Idag har jag noll inspiration till att skriva. Eller det kanke vänder sedan när jag vart uppe ett tag och faktiskt hunnit med att tänka lite och sådär men menade för tillfället ;)
Fick inget jobb idag, varför kan inte lärare bli sjuka lite oftare?

I vilket fall så kom jag på att det är ju måndag idag, och imorgon är det tisdag, Serietisdag vilket innebär att det kommer 3 nya avsnitt som jag ska tanka hem och se på :D Woohoo... Tänk vad lite det behövs för att man ska bli glad.

Denna veckan har jag bestämt mig för att göra massa nyttiga och bra saker. Inte i matväg kanske för då är jag alltid nyttig haha not. nej förlåt, vi formulerar om det hela. Jag ska vara effektiv.

Jag ska:

* Rensa ur min garderob
* Hjälpa mina föräldrar med deras Cv
* Köpa present till Marcus och Charlotta (till Marcus vet jag precis vad jag ska köpa och han kommer bli så nöjd! Härligt när man vet att man kommit på den perfekta presenten. Tro nu inte att det är tonade rutor som du tjatar om dag ut och dag in för det kommer du inte att få haha. Detta är något du inte kan gissa på).
* Träna
* Förhoppningsvis jobba ett par dagar
* Hinna med att träffa ett par vänner och fika.
* Lördag, gå på Charlottas party!









Kommentarer
Postat av: char

kommmer bli sjukt kul! ;D

2009-02-02 @ 16:08:33
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0