Stressapan är framme igen

Imorgon ska jag på anställningsintervju i Göteborg. Den stora staden. Var lite orolig för om jag skulle hitta eller inte så jag frågade min vän Spöket om vägen :) Vi letade upp karta och satt och diskuterade varpå han sa att det BARA var att köra genom rondellen och rakt fram. Haha bara ja. För dig kanske som kör där varje dag. Jag kommer ju typ virra bort mig där inne imorgon. Kommer få ringa i panik till spöket för att jag inte vet vart jag ska. Ändå tycker jag att jag har ganska bra lokalsinne, Fast jag har ju aldrig vart där innan så kanske kan bero på det. hahhaha.

Som ni vet så brukar Marcus kalla mig för stressapa och här kommer ytterliggare ett exempel på när jag börjar visa små tendenser till att bli stressapa hahaha.
Jag frågade nämligen hur lång tid det tog för mig att köra dit och jag skulle vara där klockan 12. Så jag ville ju ha god tid på mig så att jag inte kommer försent.




Hahaha...ja 1,5 timme kanske var lite mycket men känner jag mig själv så kommer jag ändå åka klockan halv 11 bara för att vara på den säkra sidan hahaha.






Kommentarer
Postat av: Jessie

Du har inet förändrats ett dugg sedan 1an ;) Kommer du ihåg när du oackade ihop ala dina böcker i en liten prydlig hög i storleksordning och plockade ner alla pennor i fodralet. Och så säger

Jag och Linn: -Slutar vi redan?

Du: Ja alldeles strax, ni får börja plocka ihop.

Vi kollar schema och klocka och konstaterar ännu en gång att det är 20min kvar tills lektionens slut.

Du: Ja (med världens flin), jag tänkte vi skulle prata lite innan :)

Så rör du sådär på handen som du alltid gör när du nästan småskäms lite fast ändå står på dig <3

2009-02-08 @ 02:31:57
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0