Thomas Sabo




När jag ändå satt och kollade på smycken så var jag tvungen att gå in och kolla på mina absoluta favoriter. Har ju halsband, armband och fotlänk från Thomas sabo som man smyckar med deras underbara berlocker. Finns hur många som helst att välja mellan och det roliga är att det ständigt kommer nya i samband med olika högtider, årstider etc. Nu när jag var inne på deras hemsida så såg jag att dom släppt en ny serie kallad "seasonal". Skulle jag ge några ledord för denna serie skulle jag beskriva den som; Hippie, somrigt, turkost, blommigt och fruktigt!
Den verkar helt underbar. Man vill bara ha en obegränsad summa att handla för i deras webshop så man kan fräscha upp sig med lite färger såhär inför våren.

Fast än att jag tycker att 95% av alla Thomas sabos smycken är helt underbara så kan jag inte hindras från att undra vem sjutton som vill ha en korv med bröd som en berlock?










Kommentarer
Postat av: elza

sv: de kommer från h&m :D

2009-02-26 @ 21:55:27
URL: http://elzkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0