Det blir aldrig som man tänkt sig...

Haha ja ni ser ju hur roligt jag, Marcus och Charlotta hade igår ;) Hahaha...vi hade många meningslösa diskussioner. Fast vi kom också fram till många roliga och bra beslut. Vi kom bland annat på att vi ska göra en nya resa till Stockholm, i maj. Ser jag verkligen fram emot. Vi satt och funderade och googlade på olika sevärdheter som vi faktiskt ville uppleva i Stockholm när vi ändå var där. men det fanns ingen riktigt bra sida som passade oss. Så vi tog saken i egna händer och skrev ett inlägg till blondinbella. Eller Charlotta och Marcus gjorde det. Här kommer det hur dom skrev:

"Kära iseballa. Vi är två tjejer o en kille (tillägga att han är bög) som ska besöka stockholm i maj. Vi skulle vara jätte glada om du kunde ge oss lite tips på ställen som är helt klart värt att besöka, som servärderheter och klädaffärer...du verkar ha sådan koll! :) Skriv ett inlägg om det vet jag om ställen vi måste besöka när vi är där! Kram! "

haha okej Marcus är INTE bög med dom höll på att skratta ihjäl sig när dom skrev detta inlägget. Och sen är vi itne bara tre stycken som tänkt åka heller ;)

När klockan var halv ett så blev Charlotta hämtad och jag och Marcus gick och la oss. Vi hade bestämt att ha en lång och härlig sovmorgon. Det var precis som att det var förbestämt att det inte skulle bli så. Det börjar med att min mobil ringer redan kl 8, vikariepoolen som undrade om jag kunde jobba kl 14-18 och även imorgon för att killen som skulle tagit passen hade blivit magsjuk. Sen när vi väl somnat om och sovit någon timma så var det dags för hans telefon. Vi gav helt enkelt upp. Vi låg och halvsov tills klockan var tolv och sen låg vi kvar i sängen med datorn en stund. Det var riktigt skönt det med. Jag var i alla fall utvilad när jag gick upp och det var ju det som var meningen med det hela :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0