Jag lyfter på ögonbrynen

Jag slutar aldrig förvånas...tänker inte säga mer än så. Vill inte hänga ut någon här i bloggen. Det skulle vara det löjligaste jag gjort och så lågt tänker jag inte sjunka.

Idag har jag jobbat, mellan 12,30-17.00. Riktigt skönt att börja så sent så man får lite sovmorgon. Eller idag fick jag ju inte det eftersom Marcus skulle upp och jobba men det är det värt. Att sova med honom är det bästa jag vet. Somnar så bra och fort när han ligger och håller om mig, och när jag sover själv kan jag ligga vaken flera timmar innan jag väl kommer til ro och får somnat.

Idag ska jag förresten tävla om en klipp/sling/färg-tid hos kändisfrisören Bobby. Tycker att jag behöver något som verkligen kan få mitt hår bra igen nu. Det är ju inte direkt på topp nu som ni vet. Jag tycker även att jag har en ganska bra motivering haha. Vi får väl se om det räcker :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0