Ja till läxor!

Nu sitter jag och fyller i min almanacka som jag har vart så fruktansvärt dålig på att använda sedan jag tog studenten. Det finns liksom inte så mycket att fylla i längre. Det som jag behöver komma ihåg har jag på kladdlappar som ligger utspridda över skrivbordet istället. Tråkigt måste jag säga. Jag var nämligen himla duktig på att tillsammans med Linn och Jessie sitta i skolan och fylla i till punkt och pricka vad som hände varje dag...Kan kanske bero på att det var det som det roligaste man kunde göra på vissa lektioner haha.

Nu kom jag och tänka på skolan. Jag hade verkligen roligt i skolan, trivdes mycket bra med mina två homies. Det var vi tre ABC. Kanske hände två gånger under våra tre år att vi var ovänner och inte gick alla tre tillsammans. Annars var det alltid vi tre. Så fort det var grupparbete eller vi var ojämt i klassen så var det självklart för alla att vi skulle vara  3-persons gruppen. Härligt! Det tråkiga är att nu när man kommer ut i vuxenvärlden och börjar jobba så hinner man inte alls ses ala tre samtidigt lika mycket. Tråkigt när det blir så tycker jag :/

Och när jag ändå satt och tänkte på skolan nu så kom jag på att jag faktiskt längtar lite efter att ha läxor, prov, inlämningar etc. Ni får tycka att jag är dum i huvudet eller störd. Det är så min bror och Marcus brukar säga till mig när jag råkat berätta detta några gånger. Jag slutar nog babbla på innan fler personer hoppar på mig ;)








Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja visst är det nått speciellt med skolarbete? Visst är det svårt att förklara men känslan när man klarar ett svårt prov är obeskrivbar, så nej du är varken ensam eller störd;)

Mvh Chalmeristen

2009-02-05 @ 23:26:45
URL: http://blogg.fredrikbengtsson.se
Postat av: Jessie

Jag blir ju rörd när du skriver så. Det är så fint och jag blir så ledsen för jag saknar det så mycket jag med. Framförallt härifrån USA. Jag saknar dig. Och jag saknar också det där att liksom ha arbeten att göra. Ska bli nice till hösten älskling! Då rä det du och jag mot plugget. TILLSAMMANS! <3

2009-02-08 @ 02:25:31
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jag blir ju rörd när du skriver så. Det är så fint och jag blir så ledsen för jag saknar det så mycket jag med. Framförallt härifrån USA. Jag saknar dig. Och jag saknar också det där att liksom ha arbeten att göra. Ska bli nice till hösten älskling! Då rä det du och jag mot plugget. TILLSAMMANS! <3

2009-02-08 @ 02:26:25
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Jessie

HAHAHAHAH tre inlägg. Jag mådte ge mig. Denna gången gick jag liksom bkåt utan att tänka mig för efter att jag lagt in inlägget och då stod det att det försvann...

2009-02-08 @ 02:27:27
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0