1.07

Nu har jag varit i skolan och sedan hos mormor&morfar för att få mat :) så nu kommer jag slumra till när som helst, haha! För det första va min sovmorgon helt underbar, fick upp typ halv tio. sedan hade vi simning och jag skulle ha livräddningsprov. Vilket jag fick tiden 1.07 på och det är MVG! jag är så nöjd ska ni veta, jag som hatar att simma på tid!

Nu är det iaf gjort, kände dock att det inte va så lycket trots allt med tanke på min förkylning som sitter i kroppen. nu rinner näsan och huvudet sprängs snart.. skippar nog gymmt idag och sattsar på spinningen på torsdag!

Jobb väntar även ikväll.
dags för ytetrligare plugg :(

skriver sen :)
Love, e

Kommentarer
Postat av: Jessie

Stod det inte 1.06 förut eller är jag helscitzo? :)

2009-01-27 @ 22:31:03
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0