Hatet sprider sig

Igår hittade jag världens finaste eller den var nog mer cool faktiskt, men en väst på Gina tricot, så för tillfället önskar jag att jag fyllde år nu så jag bara kunde få den i present. Eller jag hade ju inte tackat nej till att vinna ett par miljoner heller i och för sig. Det hade ju liksom vart ännu bättre. Drömma kostar inget...

Det blev ingen utgång för mig igår så jag slapp problemet med vad jag skulle ha på mig. Jag åkte hem till Cissi och Jesper och hade myskväll. Såg på Let´s dance och käkade chips. Såg också några filmer efteråt. Det var trevligt och jag trodde inte att det skulle bli så sent men var hemma klockan 3 med en full Marcus med mig också.

På tal om Let´s dance så verkar det vara många som är glada att just Blondinbella åkte ut. hatet sprider sig över olika bloggsidor. Läste blad annat  på Carolina Gynnings blogg och hon var ju verkligen överlycklig. Vi pratade om just det igår jag tycker nämligen att det är lite fel eftersom faktiskt Carl-jan är sämre. Det är ju trots allt dom sämsta som ska åka ut tycker jag men då menade Cissi på att Blondinbella är ju ingen "riktig" kändis så det är inte så många som vet vem hon är. Det kanske ligger en del bakom det men det är ju inte så konstigt att Carl-jan är kvar, alla tanter sitter väl hemma och röstar på honom. Kan inte tänka mig att det är så många av Blondinbelas läsare som faktiskt lägger ner energi och pengar för att faktiskt få ha kvar henne i programmet. Själv så hejar jag på Laila och Morgan. Hon är grym och han är superskön!

Nu ska jag börja göra mig fin för dagen. Förresten så var det lika jobbigt att få ut skitlinserna igår. Frågan är hur sugen jag är på att försöka få in som idag med? Jag vill ju trots allt ge dom en ärlig chans nu när jag ska ha smink och allt. Det jobbiga är att jag är ensam hemam så jag har varken stöd eller hjälp hemma. Ska nog ringa och se när min bror kommer hem ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0