jag är en skorpion :)

Tror ni på horoskop?
Själv läser jag mitt varje dag som jag får via mail, dock vet jag inte om jag ska tro på det.. Men som säkert alla kännt, vissa gånger stämmer det! på något vis iaf... så jag tänkte iallafall lägga upp dagens horoskop för alla!

Väduren 20. mars - 19. april
Har du problem med att hitta energin? Det kan vara ditt humör, eller det kan vara ett symptom på stress. Se till att få massor av frisk luft.

Vågen 23. september - 22. oktober
Det sägs, att för många kockar förstör maten. Därför bör du antingen stå själv vid spisen eller överlåta det till någon annan.

Oxen 20. april - 20. maj
Du kan vara på väg in i en spännande vecka, för den kommer att kräva, att du använder några nya sidor av dig själv.

Skorpionen 23. oktober - 21. november
Du kan vara rädd för att ge för mycket av dig själv av rädslan för att bli sårad - som du kanske har blivit förut.

Tvillingarna 21. maj - 20. juni
Låt inte dagen ödeläggas av andras negativa kommentarer eller klagomål. Låt de andra klaga. Du kan utnyttja tiden bättre.

Skytten 22. november - 20. december
Det kan hända något oväntat, som gör, att du plötsligt får reagera med din intuition istället för en grundlig analys.

Kräftan 21. juni - 21. juli
Söndag bör du så mycket som möjligt spendera i "familjens sköte" - antingen hemma hos dig själv eller genom att besöka dem.

Stenbocken 21. december - 19. januari
Du kan vara präglad av en generell matthet och längtan efter semester. Försök att gå ut i naturen och upplev, vilken energi det kan ge dig.

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du har så mycket att ge, och även en liten investering från din sida kan göra stor skillnad för andra. Vore det inte mödan värd?

Vattumannen 20. januari - 18. februari
Det är inte alltid så lätt att bara "tala ut om saker" - men därför kan det ändå vara nödvändigt att göra, och en måste börja.

Jungfrun 23. augusti - 22. september
Försök att vara positiv och lyssnande i dag, även om du nästan på förhand har beslutat dig för, vad du skall tycka om saken.

Fiskarna 19. februari - 19. mars
Du kan bli överraskad av dig själv, för att du upplever, att du har förmågor inom ett område, du inte var medveten om.


Vem är du?

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0