Jag har en beundrare :D

07.24 - Mobilen ringer...Httar den inte...Rycker på täcket och mobilen flyger in i väggen. Nu är det bråttom att svara för att hinna innan telefonsvararen drar igång. Fumlar upp mobilen och hinner. "Vill Du jobba idag mellan 08oo-13oo?" Åhhh...tanken på att säga nej tyvärr var såååå lockande. Men skärp dig nu tänkte jag, det är ju pengar och pengar behöver du verkligen för med pengar kan man ha roligt. Det kan man inte ha med ett par timmars extra sömn. Beslutet var taget. Jag tar det. Hoppade upp ur sängen, drog på mig kläder, slängde på lite foundation och tog ett par droppar Clear Eyes. Fit for fight.
Dagen har vart härlig bestående av många timmars frisk luft och en lång promenad. En liten kille är förresten kär i mig nu.

Konversationen mellan killen som är kär i mig vid namn T och hans kompis A.

A: Men krama henne då om du vågar?
T: Joooo, jag hade ju gärna gjort det men jag tror inte att hon vill :/

Jag höll på att smälta, han var så gullig. Kunde knappt hålla mig för skratt. Sen när jag skulle gå hem för dagen så följde han mig till skolgårdens slut och gav mig en stor kram. Undra om han blev lycklig. hihi.








Kommentarer
Postat av: Michis

Svar:

Köpt allting på panduro!

2009-01-26 @ 15:38:30
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0