Ledsen för detta.

Det har vart sjukt dålig uppdatering idag och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Ellen verkar vara sjuk om jag förstått det hela rätt. Hopas bara att hon känner sig bättre inför resan imorgon. Kommer bli ensamt här på bloggen. Jag får större press på mig ;) måste leverera dubbelt så mycket som i vanliga fall. Haha.

Idag har jag iallafall vart hemifrån den stunden jag gick up ur sängen. Marcus kom hit och hämtade mig så åkte vi in till Kungsmässan. Han var ledig idag så han var sugen på lite shopping. Det tråkiga med han är bara att han inte köper roliga saker som kläder och sånt utan han fyller bara på i sin elektroniksamling. Idag blev det ett trådlöst tangentbord+mus och en sladd. Rolig shopping? Nej skulle inte tro det.
När vi handlat klart och köpt med oss mat så åkte vi hem till honom och åt middag. Blev africana idag, det är riktigt gott!
Vi åkte senare på kvällen och tränade med Cissi och Jesper, jobbigt idag för jag var så sjukt anti-träningssugen. Så efteråt var vi helt slut så då fick det bli en skön säng och en film. Nu har jag precis kommit hem igen så nu är det dags att läsa igenom lite bloggar som man inte gjort under dagen ;)








Kommentarer
Postat av: Frallan

Haha roligt att du kallar mina prylar för samling ;D.



Själv tycker jag det var en jätte bra shoping. jag e jätte nöjd iaf.. hur mycket shoppade du då? berätta om dina senaste shopingdag?



kiss/ Frall

2009-01-20 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0