Mina tre fynd



Denna t-shirten köpte jag medvetet en storlek för stor bara för att kunna ha den som en oversize t-shirt. När jag kommer hem och provar blir jag förvånad då den inte alls är så pösig som jag förväntat mig. Får nog gå tillbaka och byta den till en eller till och med två storlekar större. Annars tappar den hela syftet för min del och så blir det att man inte använder den. Jag går helt enkelt tillbaka då var det bestämt.




Äntligen! Jag har länge spanat in den här tröjan och nu är den min. Jag älskar rea.
Den är en blandning av rosa och röd. Typ korallfärgad?



Eh...Tyckte att det sista plagget som var detta linnet var svårt att visa hur det egentligen ser ut genom att lägga det på golvet. Som ni ser så har det små volanger uppe på brösten. Det gjorde hela linnet tyckte jag.
Så jag drog på mig det och visade det om dagens outfit.
Ser ni att jag ser ut som en dvärg på benen? :S
Ser ut som jag har jätte korta ben.







Kommentarer
Postat av: C

Åh så snyggt! Tur att du hade med mig som smakråd?! ;D haha

Ps, du är dvärg, typ kortare än mig;D!

2009-01-15 @ 21:43:48
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0