när man pratar om det...

förra våren köpte jag en virkad (tror jag) tröja från ellos, en ljus rosa. Jag i stort sett LEVDE i den på sommarkvällarna och de regniga dagarna. Så hoppades jag på att samma modell skulle finnas även i år, men det gjorde det inte. MEN jag såg att de hade nya modeller och en som va hur fin som helst.. även billig!



visst är den fin? och jag vill ha en blå/vit randig, vilket jag tycker är så sjukt fint på sommaren till ett par jeans, shorts eller kjol. och precis nu när jag tänkte skriva att jag vill ha en, så säger mamma att hon beställt en åt mig, när man pratar om det? haha. Åh jag blev så lycklig!

så jag väntar ivrigt på att få hämta ut den :)
visst är den jättefin och mysig?

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0