Partaj!

Som ni förstått den senaste tiden så har jag ofta sagt att jag ska köpa olika presenter hit och dit, titt som tätt. Jo det kanske bero på att det faktiskt är 60% av min familj som fyller inom loppet av en vecka. Då är inte 3 släktingar inräknade som också fyller inom denna vecka. Ja, så idag är det dags för ett sammanslaget party för mamma, bror och syster.
Det är alltid trevligt med kalas då man får träffa alla som man inte träffar så ofta i vanliga fall, Men det är också väldigt krävande. Man måste vara så social och trevlig hela tiden. Inte för att jag tycker att det är svårt eller jobbigt på något sätt men det tar på krafterna. Man är faktiskt helt slut sedan när alla gått hem.

Så som ni förstår så kommer det inte bloggas så mycket från min sida här idag, kanske kan slinka in någon gång i mellan. Får se vad som tillåts.

Jag har beslutsångest förresten, vet inte om jag ska åka med min farmor och farfar hem och hälsa på dom. Egentligen skulle jag behöva gå ner till mammas jobb imorgon och prata med hennes chef men det positiva med att följa med är att jag slipper åka buss hela vägen upp. Svårt val måste jag säga.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0