planering..

Satt nyss och planerade hur min vecka kommer se ut med skola, träningar och övriga saker som kommit upp.. Detta gör jag varje söndag, för jag vet att utan planering glömmer jag saker väldigt lätt (LÄS: alltid). Såhär ser min vecka ut:

Måndag:
- skola till 13.10
- ringa sömmerskan!!!!
- börja packa smått
- greklandsplanering med tjejerna (?)
- försöka träna
- jobba 20.00

Tisdag:
- skola till ca 15.15
- packa
- Jobba 20.00

Onsdag - Lördag befinner jag mig i Danmark med klassen. Vi ska bo hos en dansk klass, alltför att vi ska kunna medverka i deras UF mässan på fredagen, vilket ger oss ett perfekt säljtillfälle! Hoppas verkligen det kommer gå bra.. Nu ska jag bara försöka få min värd, Kevin att fixa så att Amanda kan bo med mig (vill INTE bo själv).

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0