THE HILLS

förlåt för dålig uppdatering från min sida..
ligger och är vröööl förkyld och har ingen ork
så hela dagen har jag legat och tittat på The Hills!
brukar titta på Andra Avenyn på webben men det är uppehåll..
och Grey´s Anatomy har också uppehåll..

The Hills är inne på sin 4e säsong på tvn nu (mtv)
jag är på säsong 3 på webben, tycker det är perfekt att titta där!
The Hills är ingen vanlig serie utan mer reality
den handlar om ett par unga människors liv i LA.
tycker den är helt okej, lätt att bli fast!

Har även träffat min kusin från göteborg som va här
och spela handbolls cup, så ett snabbt hej blev det :)

nu ska jag återgå till mitt tittande, skriver säkert sen!
Love, e

Kommentarer
Postat av: Moni

LÄCKER BLOGG :O hoppas du haft en bra måndag

2009-01-05 @ 21:51:09
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

nice blogg

2009-01-05 @ 22:11:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0