tre önskningar...


Alla tre sakerna kommer som ni märker ifrån Louis Vuitton. Dt som jag även tycker är positivt är att det inte skriker ut "Hallå detta är en LV väska" etc med hjälp av LV märken på hela produkten. De är diskreta och dom som känner till Louis Vuitton vet att dessa är där ifrån. Jag har faktsikt tröttnat på de klassiska väskorna som alla känner till. Kanske just därför att var och varannan människa springer runt med en kopia. Jag har själv en så ska inte säga så mycket men som dagt så har jag tröttnat. Den svarta i bilden ovan hade passat mig perfekt, lagom diskret. De rosa loafersen tror jag hade vart läckra till sommaren, ett par vita korta jeans och ett par bruna ben. Drömmar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0