Party party!

Okej, ni har kanske fattat allihop att mitt hår ser förjävligt ut. Skadeglad någon? Jag bjuder på det iallafall.
Alla bara skrattar åt mig ändå. Mamma tycker att det är skitroligt. Och min bror och Marcus höll på att kissa på sig. Skönt att man har så fina vänner där man får bra stöd. Not.
Själv funderar jag seriöst på att gå i ide tills den 27 februari då lönen kommer och jag kan gå och göra slingor hos frisören. Charlotta min snälla vän tycker att jag ska bjuda så mycket på mig själv att jag ska lägga upp en bild på håret här. Det kommer inte att hända! No way! Jag kommer inte visa mig utanför huset med detta håret.
En keps eller scarf om mitt hår när jag går ut. Folk kommer tro att jag har cancer eller är flintskallig men det är det värt.

Jag som så länge hade väntat på Cissi och Jespers party imorgon! Jag, Marcus, Spöket och en massa andra roliga mäniskor. Inte kan jag gå ut och ha skoj med detta håret :( Det är inte möjligt :( Jo nu har jag bestämt mig. Detta ska fan inte få förstöra min kväll!
Blaha! Det känns som att jag pissar i motvind just nu. Väntar otåligt på att turen eller rättare sagt vinden ska vända...











Kommentarer
Postat av: charlotta :)

HAhaha! kom igen nu, upp med en bild. så farligt tycktei najg att det var!



Ser sjukt gott ut med alla drinkarna <3

2009-01-30 @ 13:29:12
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: cecilia (zizzi)

ja dom ser as goda ut. Och ser fram emot Jesper hemma gjorda drinkar imorgon! Han är svin duktig på det.

2009-01-30 @ 16:57:57
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0