Volvo S60 Concept

Detta trodde ni säkert aldrig om vare sig mig eller denna bloggen, men här kommer det i allafall.
Ett helt inlägg om bara en bil!
But, I love it!
Nej jag skojar inte, jag är verkligen kär i denna bilen, precis så kär som jag brukar bli i ett par skor eller liknande. Jag vill verkligen ha den. Kommer lägga in bilder på den och låter bilderna tala för sig själva. Tänk er bara bilen i en annan färg, helt svart. Då är den verkligen helt helt helt....underbar!
Fräck design, automatväxlad, svart och så jag i förarsätet ;)

                                   

Nå? inte var jag helt dum i huvudet va? Så grymt snygg! Kolla bara glastak, stolar, ratt, interiör och exteriören (stavas kanske inte så men ni fattar. men enklare ord, insidan och utsidan). Koka också på hur dörrarna öppnas. Det finns ingen B-stolpe. Har läst en hel del artiklar om bilen och utsidan är så gott som klar, insidan kommer att göras en del förändringar men helheten kommer se ut som på bilderna. Bilen beräknas börja produceras i mitten av 2010. Med andra ord jag hinner spara lite pengar? :D Haha...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0