dålig uppdatering

ja, nu när det är sommartider så gör man så mycket annat och därav inte sitta vid datorn.. känns även som om att ingen läser bloggar heller (?) nåväl..

Hersonissos, Kreta 09
tänkte bara skriva lite snabbt, har ingen ork till att dela med mig alla historier och ni skulle tröttna! Hersonissos är en lagom stad och allt ligger nära till hands. det finns en såkallad huvudgata där alla restauranter och festställen ligger. det stora pluset är att det ligger precis vid vattnet och även hamnen ligger där. vi hade ca 30 m till stranden som var liten men mysig och oftast var det där ungdomarna hängde! vi behövde bara gå 100 m till huvudgatan och tur som vi har är Havana Club det första man stöter på. Havana Club är en skandinavisk bar/disco/ställe. Nu års är det mest norrmän, men vad gör det? norrmän är sjukt trevliga. svenskarna brukar åka ner i mittan av juli och augusti. 

vi lärde känna alla bartenders och blev kompisar med dom, vilket resulterade i lite gratis drinkar och goa skratt. vi blev bästisar med två norska tjejer, Hanne & Carina. i höst ska dem komma till sverige eller vi till norge, så ska vi träffas igen och bestämma lite om vi ska tillbaka igen. 

Hur som helst så har vi haft en helt fantastiskt underbart rolig resa och jag rekommenderar verkligen Hersonissos. för oss 5 tjejer var det första gången själva och därför ville vi inte åka till ett stort partyställe. men jag lovar, att detta var stort eller lagom. min vän mimmi och jag vill tillbaka redan i augusti men om inte, så blir det nästa år! :)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0