090608

Det är helt otroligt vad bra jag trivs bland alla små rävar!
Önskar att jag kunde blivit anställd där. Känns liksom som mitt hem nu när jag vart där så mycket det senaste halvåret. och alla fröknarna är helt underbara. Ritkiga vänner! Så det ska vara på ett jobb. Jag har till och med bytt bort min tid på Liseberg på torsdag för att jobba med barnen.

Idag vaknade jag 18 minuter över 11. två minuter innan klockan skulle ringa. tror att jag hade kunnat sova hela dagen. Vissa dagar känns bara så. Man skulle kunna stänga ögonen och sova hela dygnet.

Just nu kommer jag inte ens ihåg vad jag har gjort i helgen...Knäpp är jag. men kul har jag haft :D Det vet jag i alla fall. haha.

Ska strax in till Kungsbacka och hämta en bok på biblioteket. Femte boken i serien Shopaholic av Sophie Kinsella. Har aldrig i hela mitt liv vart så fäst vid en bok som jag är när jag läser dom. Jag vill inte sluta. Läser varenda minut som blir över. och gud vad man känner igen sig alltså....

Efter bokhämtningen ska jag träna med jessie. Det kommer bli tufft. Dels för att jag kommer vilja börja läsa på direkten och dels för att jag fortfarande dras med min 4veckors gamla förskylning som är precis lika jobbig och ihärdig som i början. Mamma säger att jag borde gå till läkaren. men jag tycker sånt är pinsamt. vad ska jag säga liksom? Hej jag har vart förkyld i 4 veckor. vad ska han svara? okej? hahaha får väl se hur det blir...Det kostar ju dessutom pengar nu när man blivit stor ;)

Förkylningen ska inte få hindra mig från att träna. Det behövs, för jag åt Bk igår och vägrar bli fet denna sommaren!

seeee yaaaaaa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0