bästa kvällen på länge!

åh, från att vara helt sjukt otaggad så blir allt så himla bra!
förfesten hos Bea va kanon och det tackar vi henne för :) sedan fick vi gratis skjuts in till stan, och gratis på det är ju gottgott. tackar vi emil för! och när vi kom fram så gick vi raka vägen fram till Sociten, leg 90 men vi chansade. Mimmi och Linnéa kom inte in med sina vanliga även om andra 91or va där, vilket är taskigt av vakterna tycker jag. men Cajsa den glada och jag kom in och det firade vi. en shot och sen en xider, ja kvällen gick på en del pengar, men va fan det va det värt! sedan bjöd även ungkarlen Kanfors på en 6a vilket kanske inte va så nödvändigt. men vi tjötade och hade trevligt och kom till slut fram till att familjen Kanfors saknar mig och jag dom, så Ida jag saknar dig :D

kvällen slutade vid ett då vi blev hämtade, nöjd och kanske lite väl rund lade jag mig och sov vid halv tre. idag har jag betalat en skuld på en försening av en film, blev inte så blodigt 75 kr. tackar daddy cool som tog den åt mig! ska ut och övningsköra lite sen tänkte jag, dags att komma igång på allvar! 

hörs sen
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0