bilden har inget med inlägget att

488422ae0635cd6f6dce7cf164bab187.png

Kolla varifrån!

bilden har inget med inlägget att göra:) tyckte bara att den gav lite härlig sommarkänsla tillsammans med värmen på bussen nu haha.
det är en morfar eller en farfar som åker buss med sitt 1-2 åriga barnbarn på bussen. Tycker det är häftigt att han vågar göra det med vagn och allt. Min farfar skulle aldrig göra det. Min farmor berättade att en gång när han skulle passa min pappa när han var liten så ringde han hem farmor efter 1 timme för då hade pappa bajsat så då var hon tvungen att komma hem och byta. Haha.

Vill att mina barn ska ha coola mor- och farföräldrar som denna gubben som tar med barnet och åker på utflykt själv :)

Jag avgudar fortfarande vårt underbara väder. Önskar bara att jag kunde njutit av det mer istället för att jobba ;)

I natt började jag förresten fjälla på min nära :p den har ju vart som ett rött stoppljus i mitt ansikte sen jag brände den i måndags :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0