fira födelsedagen i London?

vi var på mötet nu och detta kommer kosta varje elev 4000kr
för flyg, boende och mat för 5 dagar. och oftast brukar man gå
på en teater eller musikal, sådär går det till 500kr också..
så vi satt där, många var skeptiska, låter som på mina vänner
att det blir ett nej och sparar dem pengarna till en resa innan balen
nästa år. men så skiner solen ibland, och my daddy cool ställer upp
som vanligt, han betalar dom 4000kr, sedan får jag stå för
shopping, övriga aktiviteter och dricka ;D åååh, jag blev glad!
och vad jag räknar på kanske jag behöver ha med mig ytterligare 1000kr.
så antagligen firas min födelsedag i London, min 18års dag.

dessutom hinner jag jobba ihop pengarna till resan innan balen
som jag och många vänner planerar att göra. har ju typ ett helt
år på mig, så det blir nog bra. det enda jag funderar på är
hur det blir med min och Jakobs resa, vi har länge velat åka
tillsammans bara vi två. känns som om jag behöver vinna på 
lotto för det, får ta ett snack med honom! :)

London blir det i november alltså, att besöka det 2 gånger på ett år är inte illa pinkat ;D

Love, e

Kommentarer
Postat av: Maria

Och du kommer inte åka själv! Mig träffar du med all sannolikhet på planet! :)

2009-06-08 @ 19:05:29
URL: http://marianilaeus.blogg.se/
Postat av: ellen&cecilia

FAN VAD GÖTT MARIA!!!! :D

2009-06-08 @ 19:07:20
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0