förbannad!

sidan jag beställde ifrån har fortfarande inte dratt pengar från mitt konto. och när jag ringer kundtjänst säger dom att sidan laggar och att jag får pröva senare eller imorgon. och det har jag inte tid med! jag måste ha jeansen denna veckan.. och eftersom dom var slut på JC här i närheten måste jag åka till göteborg! där har dom lagt undan dem till mig, får se om de två färgerna passar mig i smak.. de har lagt undan ett par mörka och ett par ljusa.. hoppas dem är toppen nu! så nu måste jag kila, bussen går strax.. hörs förhoppningsvis ikväll!

Love, e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så hemskt mycket:) Japp det har jag gjort!

2009-06-09 @ 19:13:37
Postat av: bella

Sv: Tack så hemskt mycket!:) Japp det har jag gjort!

2009-06-09 @ 19:14:03
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0