Glad midsommar

 Hoppas att ni har en bra morgon allihopa :) Själv är jag dödstrött! Sovit alldeles för lite de sista nätterna.
Jobbpartyt i onsdags var kanonkul och gårdagen spenderade jag tillsammans med min faster och min kusin. Gick på stan, åt middag och sedan satt vi och spelade kort. Myspys och slappis hela dagen. Jag målade även naglarna och föberedde lite för den "stora" dagen som är i dag. Jag har inte den minsta känsla av att det är midsommarafton och det är fruktansvärt tråkigt!

Ska alldeles strax hem till Jessie och binda kransar och äta god midsommarfrukost. Undra om sillen finns med på menyn ;) Skulle gissa på det hihi. Mamma ska köra in mig så ska jag förbi Ica och köpa lite blommor :P Finns ju inte lika stort utbud i trädgården och längs vägarnas dike nu för tiden. Vad kan det bero på?

I vilket fall så hoppas jag att ni får en himla trevlig midsommarafton med mycket god färskpotatis, gräddfil, sill och en massa jordgubbar såklart!
Kankse hinner skriva några rader sedan när jag kommit hem till Marcus.

Puss på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0