midsommarledigt

i onsdags satt jag och skrev ett jäääääättelångt inlägg men såklart dampar hela blogg.se och gick inte lägga upp på hela kvällen.  jag skulle skriva att jag tog midsommarledigt torsdag tills idag lördag, men nu är jag ju hemma igen..

i torsdags morgon åkte jag och J till Hunnebostrand, J skulle jobba kl.17 så jag fick vara själv i deras sjöbod. dock fick han sluta tidigare så han, Oscar och Fredrik kom vid nio tiden. sedan satt vi och tjöta tills dom drog vid elva.
i går, midsommarafton, myste jag och J länge i sängen och jag gjorde frukost bestående av digestive kex och melon. eftersom J är så lat och inte köper bröd så blev det är väldigt lätt frukost.. vid 17 började J jobba igen. jag gick då och mötte Josefine som sommarjobbar i Bovallstrand, men även mina fyra tjejkompisar kom upp. så vi började förfesta lite med Oscar, Fredrik och Pontus, sedan kom även J. så det va nice. sedan skulle vi till Smögen, eftersom alla typ va där. men bussen va ju så seg att vi inte va där förrän halv ett. kändes som ett onödigt val att då gå in på någon krog så vi åt korv och tog 02.00 bussen hem.. 
idag, så började J jobba kl.10 så jag låg och drog mig. tjejerna kom förbi och sa hej då, sedan packade jag mina saker och drog till J. efter en stund så kom min kusins två kompisar och hämtade mig, åkte till deras bil och så kom min kusin. sen åkte vi raka vägen hem, va hemma runt 15.00 ungefär..

ni skulle få bilder, men eftersom min syster tog minneskortet till kameran så blev det inga bilder! grrrrrr

nu är jag så trött så jag dör!
nu kollar jag fotboll..

Love, e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag har köpt den på Zara i parma i Mallorca:)

2009-06-20 @ 21:18:35
Postat av: bella

Sv: jag har köpt den på Zara i palma i Mallorca:) *

2009-06-20 @ 21:18:55
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0