nästa år är det min tur

riktigt såhär pampig ska inte min vara, cleant ska det va!

Nu ska jag åka och kolla på alla som ska på bal från min skola.
förra året var det min kusin och hon va sjukt vacker tycker jag!
tyvärr är hon alldeles för lång och större än mig så hennes klänning
kan inte jag ärva.. jag som är hyffsat kort, ingen byst alls typ men har rumpa,
kommer nog få svårt att hitta den perfekta. så ska försöka få
lite inspiration idag tills det är dags för mig att leta.
helst hade jag velat sy själv, det är den sista utvägen men är väldigt dyrt :(
alla kommer ju vara hur fina som helst, jag har ett år på mig iaf!

Love, e


Kommentarer
Postat av: din kompanjon

Jag har en klänning ellen :)

2009-06-04 @ 00:27:13
Postat av: ellen

jag vet det cecilia, men jag passar inte i guld och dessutom vill jag ha en rosa :D

2009-06-04 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0