nu påbörjar jag sommarläxorna

på entreprenörsprogramet får man minsann inget sommarlov
fullt ut ska ni veta. här ska vi läsa trots att vi inte får ha läxor!
förra sommaren skulle vi läsa:
1 engelska bok
1 svenska bok dom valt
och 2 frivilligt valda böcker på svenska

i år har vi fått en fet engelska bok men sedan har dom sagt
att vi får läsa hur många vi vill alltså 0-1000000000 st.
men jag har valt två svenska böcker, sen får jag se om det blir fler.
tycker det är skönt att läsa i solen faktiskt.. 

så nu tänkte jag faktiskt börja..
den första är: Gossip girl, bok 1
har inte följt serien från början tyvärr men nu blir
det böckerna i stället. den andra boken jag ska läsa
heter "räcker det om jag älskar dig", författaren är 
Katarina von breedow, en av mina favoriter faktiskt!
läst en tidigare med henne "expert på att rodna" tror jag?
haha, jag är sämst på böcker. hoppas på att kunna
läsa ut en shopaholics bekännelser serien också.. 
maaaah, inget sommarlov för mig? ;) haha. 
boknörd? NEJ

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0