politik är skit!

är det bara jag som är så sjuuuukt trött på detta snack om eu-valet? hela skolan har ju varit engagerade i detta och överallt snackas det om detta. och ja, kanske jag tycker detta är så tråkigt för att jag inte får rösta men ändå nu är det övertjatat! jag orkar inte bry mig speciellt faktiskt. jag är nöjd som det är i Sverige. men tre krav har jag:
1. kvinnor ska ha samma lön som män
2. nedladdning ska vara tillåtet
3. att alla ska anstränga sig för miljön

detta hoppas jag slår in snart, iaf under de åren jag kommer leva. politik brukar ske i snigelfart säger jag, eller så är det vi svenskar som är fega för förändringar. nu har ju detta fantastiska val varit, eller val lokalerna är iaf stängda. och nu ska vi väl få dras med detta i ytterliggare 2 veckor om hur det gick osv. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

politik är skit (egentligen inte, men just nu)

och jag kan inte fatta att jag ens la ner tid på att skriva om det, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0