resfeber

Lämnade J vid bussen halv tre, för han ska på födelsedags middag!
så där stod vi vid bussen och väntade, och vi kramades och pussades.
och va väldigt överkära för stunden faktiskt, om man nu kan vara det!
vilket fall som helst var det sorgligt och jag saknar honom i min omgivning redan..
undrar hur detta kommer gå, fint tror jag faktiskt. med tanke på va nice jag ska ha!
vi ses ju när jag kommer hem och då ska vi pussas sa vi :)
det va nästan så jag blev nykär, haha.

nåväl, sedan dess har jag packat alla saker, bara detaljer kvar!!
åkte till lindex och köpte MAGICBRA! perfa till dom klänningar jag inte kan ha bh till, 169 riksdaler är ju inte farligt heller. så ett riktigt kap! mor, syster och jag gick även till den berömda märkesaffären också. rean börjar imorgon men tur som jag har så känner jag ägarna och får rea redan idag! det blev en blus i Odd Molly (kanske inte så otippat). den var rosa (kanske inte heller så otippat). nåväl, 450 riksdaler för den och mamma betalade, bäst som hon är! amanda, jag har tyvärr köpt den modellen du har i vit, jag hoppas att detta inte ska förstöra vår vänskap nu på kreta ;) haha.  nåväl, nu är jag hemma och har packat och donat.. ska jobba halv nio ikväll, blääää. 

måste berätta en keck grej som hände igår. jo vår varmvattensbredar (tror jag det heter, den som gör att vi har varmt vatten) gick sönder igår, KECKT!!!!!! så nu kan jag inte duscha här hemma, tur åker jag imorgon, men det skulle fixas imorgon dock. så efter jobbet måste jag hem till mormor och morfar, där jag ska ta mig en rejäl dusch! kan ju inte komma med fett hår och lukta amöba!

hade tänkt lägga ut bilder på stället vi ska till osv, får se om blogg.se tillåter detta!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0