Solsting

Vilken fantastisk helg vi har haft...värme, sol och säkert en massa badande.
Det känns nästan som att Sverige har blivit det nya Turkiet eller något annat varmt och härligt land. Min termometer i bilen visade 33,5  grader ute för 1 timme sedan ungefär. Det är galet.
Min bror smsade och sa att han hört att 8000 tyskar bokat "solsemester"  till bohuslän, sverige. Haha grattis. Ni är invaderade i sommar!

Som jag sagt tidigare var jag hemma hos min vän Cissi på tjejmiddag  i lördags. En överraskning som väntade vart att en tjej som var där höll i ett litet "sexparty" under kvällen haha. Rolig tillställning. Eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen (igår) så skippade jag utgången i göteborg och åkte hem och sov. Det var jag väldigt tacksam för när jag vaknade igår morse för även då, utan utgång var jag helt död. Jag orkade verkligen inte jobba. Jag vill ligga i solen som alla andra.

Direkt efter jobbet begav jag mig iväg till Kungsbacka för att kolla andra halvleken på Marcus match, och efter det åkte vi och badade med Alle, Spöket och Nyllet. + Nyllets tjej och hennes kompis. Eller nu ljög jag väl kanske lite, jag badade ju såklart INTE! Det får att bli några (läs 10) grader varmare i vattnet först. Är man badkruka så är man.

Nu är Det dags för mig att kila in till Kungsbacka och köpa present från oss i gänget till vår kära vän spöket som fyller år och har kalas på Lördag :)

Vi höres senare!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0