Sommaren är här

och jag ska till jobbet. Har haft två dagar ledig nu. Det har vart helt underbart!

Tisdagen spenderade jag i min trädgård där jag, min bror och Ellen satt och spelade kort. Senare kom Linn hit och jag hjälpte henne med hennes dator och därefter drog vi in till Kungsmässan och gjorde lite ärenden.
Marcus spelade även match mot Åsa så jag, Jessie, Linn och Michael bestämde oss för att åka och titta på :)
En ganska tråkig match, men Kungsbacka vann iallafall och glada är vi för det :)
Jag åkte med Marcus pappa och lillasyster hem till honom och Jessie och Michael retade mig för att jag fick sitta bak haha. Inte för att det gjorde något alls, men det var ganska roligt. Väl hemma hade jag och Marcus "wow-kväll" haha. Jag fick testa att spela wow. Det var faktiskt roligt. Och jag hade aldrig trott detta om mig själv. Att jag skulle sitta där som en nörd och spela detta spel som folk är helt paralyserade av. Jag var nog rätt kass faktiskt....Marcus tyckte jag var långsam och det var några som skrev noob till på spelet :P hahaha. Kul hade vi iaf :)

Onsdag...Marcus åkte upp och klarade teorin för grönt kort medan jag låg kvar i sängen och sov :) Grattis till honom! Nu kan du betala den dyra avgiften sen kan du spela hur mycket du vill hihi.
När han kom hem så åkte vi in till Kungsmässan och köpte bikini till mig och resten av dagen spenderade vi på Varbergs beach med hans mamma, syster mormor och mormors man :)
En helt underbar dag. Det var 28 grader varmt! Inte konstigt att man var trött på vägen hem.


Nu är man dock tillbaka till verkligheten. Ska bli såååå roligt att gå in och ställa sig och göra hamburgare medan alla andra är ute och njuter av sommaren.

See you later!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0