17 dagar...

åh vad jag längtar!
Den 20 mars har "en shopaholics bekännelser" biopremier. Jag fullkomligt älskar böckerna i serien om Rebecka Blomwood. De är underbara. Alla äventyr i jakt på dessa underbara märkeskläder/skor. Tycker verkligen att dessa böcker behövs läsas. Kanske inte av er killar, men definitivt alla tjejer. Man känner nog igen sig på en och annan grej.
Jag har skrattat mig igenom alla tre böckerna och nu väntar jag på att den fjärde ska släppas på svenska.

Tyvärr befarar jag att filmen inte kommer ha med alla viktiga detaljer som fanns med i boken så kanske lite tur att det var ett tag sen jag läste den första så att jag itne blir allt för besviken. Såhär lyder informationstexten om boken:

"Att Rebecca Bloomwood jobbar på en ekonomitidskrift hjälper henne inte mycket. Hon bor med sin kompis i hennes lägenhet och hennes maniska shoppande gör att räkningarna bokstavligen läggs på hög. Skitjobbet på tidningen ger inte tillräcklgt betalt och hon förstår att hon har att välja på att dra ner på kostnaderna eller jaga upp lönen. Som av en händelse snubblar Rebecca på en story som verkar bli hennes räddning. Men skulderna minskar inte precis, när hon drar nytta av den uppmärksamhet hon fått genom sitt scoop."


Blogg.se har problem med att lägga in bilder just nu...





Kommentarer
Postat av: Jessie

Den har funnits här länge.. ;) Hihi. Retas retas! :P

2009-03-06 @ 02:04:46
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0