chanel


Är det bara jag som inte kan bestämma mig? Jag tycker den är jätte cool och tuff och rolig. det tycker jag verkligen. eller "ja, såhär kan en väska också se ut". Å andra sidan tycker jag den är "ne, man visar ju sina personliga saker". hur kul hade det varit att ha den och lägga tamponger i nått fack? haha. Men visst, det är ju en väska. Jo nu har jag bestämt mig: Den är skit cool, jag skulle aldrig kunna ha den bara.

jag menar, den funkar ju på exklusiva ställen som Hollywood och New York osv. Men absolut inte i Sverige.. jag tror iallafall man hade blivit utittad. Men om man nu skulle ha den hängandes på axeln, skulle det inte kännas som om man gick och bar på en dator eller tapetböcker eller något annat stelt?

Nåväl, Chanel har gjort det.

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0