En månad fylld av kontraster

Just nu halvligger jag i min säng och avnjuter en Gb sandwish. Den glassen är galet god. Tror aldrig jag skulle kunna tröttna på den. Det enda jobbiga är att man inte nöjer sig med en, jag skulle nog lätt kunna trycka i mig 3 stycken samtidigt. Det är nog blandningen av glass och kex/kaka? som gör att den är så god.

När jag tittade ut genom fönstret nyss så började jag fundera på vart våren tog vägen? I måndags låg jag och solade på altanen och när jag och Marcus vaknade i fredags så möttes vi av några centimeters snö utanför dörren. snacka om kontraster? Jag hoppas innerligt att det var den sista snön vi fick så på många många månader. NU längtar jag efter värme. hade velat ta en restresa en vecka och bara ligga på en varm strand med en kall cola i handen. Usch nej, tilbaka till verkligheten, Kalla sverige.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0