give me a Chanel, noooooow!

Jag vet inte vad det är. men jag är kär, kär i Chanel. Alla tjejer vill någon gång i sitt liv äga en Chanel, det är jag övertygad om. Varje gång jag tittar på The Hills, min favvo reality-serie så bär min favvo kändis en Chanel. jag skriver Chanel med stort C, det ser mycket snyggare ut och förtjänas att skrivas många gånger. okej, ni fattar, jag vill äga en äkta Chanel...

Ja, priserna ligger lite högt för min budget så det blir mest att jag får titta på bilder och njuta. Jag vet inte, men jag är inte säker på att jag vill köpa en liknande från GT, jag är inte säker. men kanske. MEN så kom jag på, i Grekland kan det ju finnas möjlighet (eller London) att de säljer kopior, snygga. och då slår jag nog till.

favoriten är den lilla enkla.. dock börjar jag mer och mer gilla den lite större. sjukt snygga. jag är såld. jag vill ha en Chanel, GEEEE MIGGG!
 
den lilla underbar, dyra saken ;)

 
och den större men fortfarande dyra...

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0