HELG

Goddag..
såg att Cecilia inte alls uppdaterat er, fy på henne! ;)
tänkte berätta lite om UF-mässan, blir nog kort.

Onsdagen: vi åkte dit med våra montrar vi själva målat och alla tillbehör. Vi hade tre timmar på oss att fixa iordning allt, vid 16 tiden var det invigning och mässan öppnade för allmänheten vid 17.00. Det va en del folk men vi sålde inte många trosor närmare bestämt 4 stycken. Vi va väldigt missnöjda, har för mig att vi hade som mål att sälja 25 den kvällen. I vilket fall som helst så slutade mässan 20, så jag va hemma runt 21 tiden.

Torsdag: vi kom till Åhaga vid halv tio tiden, då va det en föreläsning och SJÄLVASTE Idol Robin Bengtsson va där. Han sjöng, riktigt bra låtar faktiskt. Min klasskompis är kusin med han, va tvungen att tillägga det ;) ha ha! sedan öppnade mässan och det va inte alls mycket folk. Denna dag va mest skolklasser som kom och de kom vid 12 tiden, vi sålde på bra faktiskt och i slutet av dagen hade vi sålt ca 17 stycken. vi va ganska nöjda faktiskt. Men det bästa var att jag snackade med en tjej som bor på ett elevhem i Borås med ca 20 tjejer och de va intresserade... så vi får se om det blir någon affär med det nästa vecka, vore GÖTTTTT! :)

efter att vi packat ner vid mässans slutskede så åkte vi hem igen och jag va hemma runt halv åtta kanske. då va det dags för plugg. Har haft religions prov idag och det gick bra, trots en timmes plugg endast. haha..

Ska förska se om mamma hade någon bra bild på vår monter :)

Hörs snart igen!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0