I need you

Bion i fredags var underbart rolig likaså vår fika, sushi och fönstershopping. Igår var jag på 20års fest hos Linn som var otroligt trevlig med en massa nytt folk. Alltid kul. Kort och gott, min helg har vart kanon.

Nu sitter jag och tittar på One tree hill. Jag är helt fast. Jag har inte ens haft tid att se senaste avsnittet av Gossip girl och Desperate housewives så då är det illa. Kanske ska ta tag i det snart.

Idag har jag också pratat med Jessie 2 timmar på skype. Helt underbart och veta att hon bokat sin hemresa nu. Äntligen har man ett datum att se fram emot, Och det bästa av allt, hon är hemma till min födelsedag:)

Nu ska jag fortsätta se Oth :)








Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0