Jag är en nörd...

Jag vet...men jag och jessie har sedan länge alltid haft roligt åt just termen "1337" ni vet säkert redan att det betyder elit på dataspråk. Egentligen är det inge märkvärdigt med det men vi har ändå spinnt på med det ordet på något konstigt vänster. Hon brukar skicka sms just kl 13:37 just för att skriva "eliiiiiiiit". Det är sånna små saker som kan få en att skina upp och bli glad för ingenting. Som hon på russinpaketet ;) Känner att det kanske blev lite mycket björn gustafsson feeling i detta inlägget haha.

I vilket fall så var jag inne och läste hennes blogg alledels nyss och insåg att klockan var 13:36 och då var jag ju bara tvungen att vänta en minut och skriva en kommentar.

Postat av: Zizzi

1337 ELLLLLIIIIIIIIITTTTT

2009-03-26 @ 13:37:00
URL: http://cookai.blogg.se

Detta kallas jag skills, det är fanimej exakt på sekunden! Helt sjukt. Jag är imponerad av mig själv. Hade jag suttit på msn nu så vet ni som känner mig att jag hade gjort en smiley som jag döpt till vivi. Den ser sådär självsäker ut som när man klarat något och verkligen känner sig duktig. hm...kanske skulle kunna få in den i inlägget på något sätt...



Hahaha och här är min älskade smiley. Den kommer följa mig i vått och torrt. I love it!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0