Kiss Kiss Kiss Kiss

Det har vart en underbar helg fylld med massa mat och gott sällskap.

I kväll ska jag och några vänner gå på bio, Män som hatar kvinnor.
Har hört att den ska vara jättebra. Jag har dock inte läst böckerna än men jag tänkte att jag väntar med att göra det tills efter jag sett filmen eftersom det oftast brukar vara mycket mer detaljer i böckerna och då kan man lätt bli besviken på filmen.
Filmen ska vara lång, cirka 3 timmar. Det som oroar mig mest just nu är att jag misstänker att jag har urinvägsinfektion och hur kul komer jag tycka att det är och sitta och titta på en 3 timmar lång  film när jag måste springa på toaletten stup i kvarten? :(
Ska in till akuten och kolla nu direkt så jag får medicin så fort som möjligt om det nu skulle vara urinvägsinfektion.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0