LÖRDAG

Nu har precis jag rakpermanentat Jakobs hår! Det var en riktig rolig händelse, lite ovänner där ett tag men klart när båda vill kamma och så ;) haha. Men nu efteråt blev det bra, fortfarande lockit vid öronen men han är nöjd och det är u huvudsaken! tyckte att jag fick en riktigt pik av honom....

Jag: du, nu när vi skölt ut allt så tar vi i hårinpackningen dem skickade med, för håret är så slitet nu!

Jakob: står det att man ska göra det?

Jag: nej, men det är bra om man gör det, det vet jag..

Jakob: är du säker?

Jag: JA, jag är ju tjej, jag vet vad jag håller på med!

Jakob: ja, och det är det jag är orolig för

hahaha, men det blev bra! :)

Ha en fortsatt trevlig lördag!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0