nytt i garderoben!

fanns mycket fint ute i butikerna nu, men hoppas det kommer lite mer färg och härliga mönster längre fram i vår. Dock fick ett armband och ett jättefint linne hänga med hem idag.. Har inte tid att lägga upp dem nu, men gör det sen. Så titta in på bloggen vid kvart i tio eller något! :)

Övrigt så gick jag på kungsmässan i 3 timmar själv och kände mig ensam! tycker inte alltid om att gå själv och shoppa. Och jag hade hunnit med de affärer jag ville på lite mer än en timme, så i två timmar gick jag en runda till och segade på som jag aldrig gjort förr kan jag lova! till slut tog jag pendeln till göteborg och åkte med pappa hem. Nu ska jag alldelles strax iväg till jobbet...

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0