va sa ru?

Åh vilken lyckad helg det har varit :) eller iallafall lördag och söndag! vi tar en snabb repris tycker jag. Lördag, jag åkte till göteborg tidigt för att möta J och kolla lite. det va då jag köpte mina dunder snygga skor som jag sedan använde på kvällen. förfest med Linnéa, Mimmi, Emma och några från klassen ute i Svenljunga. Sen blev det lite mycket gå och lite mycket att betala. slutade hur som helst med en barstämpel som vi var mycket nöjda över och att J tillslut kom vid kvart över tolv. Helt okej partykväll faktiskt :) Söndag, blev till en enda lång sovmorgon. vid halv tre traskade jag och J till min syster basketmatch och det blev några kilometer vilket va uppiggande och nyttigt! Nu har jag precis kommit hem från Göteborg där min familj + J kollat på bio, Kenny Starfighter! tjoho, den va rolig och blev faktiskt inte besviken. Kenny är min idol! :)

Har ni haft en bra helg? :)

Nu blir det SATC!
Love, e

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja helgen har varit toppen, men jag saknar dig !!

2009-03-30 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0