Vardagen flyter på...

Ny vecka, det är redan tisdag kväll. Hittills har det gått hyffsat fort tycker jag. Vikariepoolen ringde igår och sa att dom hade två arbetsdagar till mig. Yes. Pengar. Så igår jobbade jag 10 till 5, en helt okej arbetsdag. Kom hem åt middag och senare hämtade Marcus mig så åkte vi hem till han och kollade film och gottade ner oss i sängen med chips och dipp :) Det har blivit lite av en vana för oss just nu. Inte okej.
Tur att vi har så pass bra självbild att vi kan se om vi håller på att bli feta. Vissa människor verkar inte kunna det, eller så verkar dom komma på det när det är för sent. Man kan inte blunda för alla problem. Problem är till för att lösas. Dom löser sig oftast inte själva och dom få gångerna dom gör det är det bara att tacka och ta emot.

Idag väntade ytterliggare en arbetsdag, började 13 så skönt med lite tid innan jobbet. Vi han med en sväng in till Kungsbacka. Idag slutade jag 18 så så himla mycket mer har jag inte hunnit med, middag och så har jag börjat se one tree hill, sett två avsnitt. Hoppas att den är lika bra som OC. Min bror säger att den ska vara bättre. One tree hill serien asså. Nu sitter jag hemma hos Marcus igen så dax att släppa datorn för en stund och vara lite social :)









Kommentarer
Postat av: Joanna.

One tree hill är BÄST!

2009-03-10 @ 22:16:17
URL: http://joannaelfvorn.webblogg.se/
Postat av: Jessie

Jag trodde du sett dem eftersom du lagt in dem :) Jag har börjat se dem. Är på tredj säsonge nu. Jag är som tokig i det! Älskar Det :) Du får skynda dig så dukommer ikapp mig så kan vi diskutera det så där töntigt och härligt roligt :)

2009-03-12 @ 03:36:48
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0