vi lever bara en gång

Just nu uppskattar jag allting. jag uppskattar att min mamma är helt frisk igen, jag uppskattar att solen och våren är här, jag uppskattar att min lärare lär mig saker även om jag hatar skolan, jag uppskattar att jag har fått chansen att leva ett liv. Nu undrar ni kanske varför jag helt plötsligt börjar skriva detta? det borde ju vara en självklar grej lixom. Men jag har en förklaring och jag gör den jävligt kort eftersom inte jag har med det att göra, en flicka på min skola född 92 dog plötsligt i lördags. och jag lider med hennes familj och vänner och alla människor omkring. det ska alla veta, att jag har en klump i magen, en så jävla stor klump! jag vet inte vem hon var, men förlåt, men i detta läge önskar jag att det var någon jävla idiot jävel som någon ihjäl knarkad, dum i huvudet, våldtäksman, mördare, ja någon sådan där person som har emot oss människor, som förstör. jag önskar att livet tog slut på denne person istället och inte denna oskyldiga flicka.

ni kan tycka att jag är konstig som skriver det, men jag tycker att en sån person bara förstör för alla andra och oftast inte ens vill leva. den personen borde mist sitt liv istället för denna oskyldiga flicka..

fy fan vad jag uppskattar allt, det borde alla göra.
sluta klaga på allt onödigt som kläder, kompisar osv..
UPPSKATTA, jävligt viktigt ord.

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0