All uppmärksamhet till mig tack?

Är det nu det förväntas att jag ska skrika till mig uppmärksamhet för att jag fyller år?
Typ som alla fjortisar gör, hallå kolla på mig hallå jag fyller år!!! ingen får missa att gratta mig!
Idag är jag viktigast i hela världen, skulle vi möjligtvis kunna stanna upp världen och bara tänka på mig hela dagen?

Haha nej jag är inte så noga med det, jag tycker det låter så himla, hur ska jag säga... a jag vet inte men varför i hela friden ska jag till exempel byta namn på msn och skriva att jag fyller år? Är man i otroligt behov av uppmärksamhet då? Nej dom som jag betyder något för kommer förmodligen ihåg när jag fyller år även om jessie hade svårt och komma ihåg det exakta datumet de första tre åren så minns hon det nu, för nu var hon först, exakt på minuten.

Ni kanske tycker att jag ändå drar till mig uppmärksamhet bara genom att skriva ett sådant här inlägg där jag bara kräks över de personer som faktiskt beter sig såhär men jag gör det absolut inte för att få uppmärksamhet, vill bara pååeka att jag INTE är en sådan person som tänker be folk att gratulera mig på min födelsedag.

Faktum är att jag känner mig ganska omtyckt, redan 4 personer som grattat mig och klockan är 00.05 när jag skriver detta.

Nej nu är det dags att sova, trots att jag är ledig imorgon måste resterande personer i familjen jobba vilket betyder att jag kommer att väckas runt 07.00 med frukost på sängen och en liten gratulationssång, förmodligen kommer det tas en del vackra bilder på mig också när jag är sådär härligt nyvaken med håret ståendes åt alla håll. Ska bli underbart att titta tillbaka på dom om ett par år och minnas hur vacker jag var den morgonen jag fyllde 20år. Haha.

Imorgon ska förresten jag och Jessie leka Pippi Långstrump, ni kan ju ta och klura på vad vi menar med det.
Pippi Långstrump + fylla år = ?







Kommentarer
Postat av: Michael

Jag tycker faktiskt du skulle poängterat vilka det var som var först med att säga grattis. Men eftersom du inte gjorde det så kan jag ta på mig det. 0000 Jessica, the number one & and only <3, sen Frallan, Bara.. tvåa =) Sen kom jag som nummer tre. Grattis igen Zizzi! Men lite uppmärksamhetsberoende måste du väl ändå vara? Klart man ska tjoa lite och visa att man är glad för att man fyller år.



Hoppas du gått och lagt dig i tid nu, om familjen tittar in så tidigt. Sov så gott din första natt som 20! Oj fräckt, hihi =)



Ja må Hon leva, ja må Hon leva, ja må Hon leva uti hundrande år. Ett 4-faldigt hurrande - HIPP HIPP... Hurra! HIPP HIPP... Hurra! HIPP HIPP... Hurra! HIPP HIPP Hurra! (Här måste tilläggas att den söta tjocka råttan i Askungen säger "Har den Äran") Grattis Zizzi! Sov gott nu och ha en toppenfödelsedag med massvis med glada skratt och fina presenter // Kram Michael

2009-05-08 @ 01:19:08
Postat av: Anonym

du säger att du inte kräver uppmärksamhet, men inleder hela bloggen med vetskapen om att du fyller idag =) ? Way to go !

2009-05-08 @ 07:22:14
Postat av: Anonym

är det inte mer fjortis att skriva ett helt inlägg om att man inte behöver uppmärksamma sin födelsedag än att ändra sitt namn på msn? :S

2009-05-15 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0