att tatuera ett namn

Jag läser alltid Katrin Z´s blogg, vilket ni säkert redan vet. Ja, hon är ju en av mina favorit bloggare då hon har den härliga egotrippade sjävkänslan som kan ibland mindre bra men som jag gillar hos henne faktiskt. nog tjatat om det, de jag skulle skriva om var att tatuera någon annans namn på kroppen. vilket Katrins pojkvän har gjort, Bingo Rimér!

Dom har väl inte varit tillsammans i mer än någon/några månader och han tatuerar in hennes namn på armen, varför? Kändis förhållanden brukar ju inte hålla så många månader om det inte är riktig kärlek, då brukar det ju faktiskt bli några år. Hade J sagt att han skulle göra det hade jag blivit arg, jag hade förbjudit honom. och jag vet att han bara är 18. men ändå. Jag menar inte heller att jag tror att det kommer ta slut, men man vet aldrig om det håller hela livet eller inte.

Visst är det gulligt gjort och klart jag hade blivit smikrad om J hade velat visa sin kärlek genom det, men då hade jag hellre sett att han bjudit med mig på ett dagsspa eller en resa, än att göra en tatuering med mitt namn.

nä, ska min pojkvän tatuera in mitt namn på sin kropp ska vi ha varit gifta i minst 20 år och vara 60 år gamla! den saken är iallafall klar.

vad tycker ni om sånt här?

Love, e


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Cubus:) kram!

2009-05-12 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0